julavslutning

Back on track, har haft dans i huvudet hela dagen. En dag som för övrigt startade jättebra med att ligga och gosa framför tvn med täcke och sambo och titta på lucian i morse. Martin syntes ju faktiskt en liten sväng! Yaay! Och idag var det dags att sätta igång med julavslutningarna. Jazzen och mina två raggagrupper slutade idag, så jag har ätit galet många pepparkakor och kramat en massa elever. Nu är det bara att beta av lektionerna fram till på fredag, då blir det ett välbehövt juluppehåll. Både elever och lärare har kännts lite allämt trötta. Men jag ser redan fram emot vårterminen igen! :)

Oooh! Nu började precis The Holiday på TV! Älskar den filmen! :D

Psst!
Följ mig på bloglovin vettja! ;)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kollade tåget på svtplay. Va bra Martin blev! Kommer in efter 30 min (jag fick leta länge!) :-)

2009-12-13 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0