jul på peppen!

Idag har vi varit hemma och firat jul på peppen! Martin och jag sov här inatt så det blev en heldag. Igår på Teleborg så fick jag finfina julklappar. Dels ett presentkort på Stadium och ett grymt tidningserbjudande! Jag får 10 nummer av Plaza Kvinna, och dessutom ett par hörlurar! Som jag ändå hade tänkt köpa, men som nu var galet mycket billigare. Jag är glad!



Idag fick jag bland annat en ball väska från London, en massa strumpor (välbehövt) och en dammsugare och en massa annat. Bra grejer! :D Får visa någon annan dag, för snart ska vi käka lite gröt och sådär. Ikväll blir det utgång! Hoppas alla har haft en glittrande och magisk jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0