hola!

Havin' a nice andra advent? Min har varit bra. :) Var på Kulturama och jobbade tidigare, stannade kvar en stund och bara lyssnade på musik. Det är något speciellt med att lyssna på blödiga powerballader i en mörk danssal på hög volym. Man får tid att tänka. Jag kom inte direkt fram till något, men det behövs också ibland. Jag stannar upp once in a while och bara funderar över min egen situation, på så sätt så tar aldrig någonting överhanden. Tack vare det så behöver jag i princip aldrig ångra mina val, eller hålla på och vela. Jag vet vad jag vill.

Jag har lite Elintid nu också. Martin är borta och träffar nån kompis. Ibland är det bästa jag vet att bara sitta ensam och inte göra ett skit. Slötitta lite på TV, bläddra i någon tidning eller plocka iordning i maklig takt. Tänkte snart hoppa in i duschen också, men det är så himla svårt att slita sig från The Pursuit of happyness som går på 3:an just nu. En riktig feelgoodfilm!


(icanhascheezburger.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0