fotbad, aaah!

Äntligen hemma från kaoset! Det blev lite ändrade planer för mig och Martin, vi hade bestämt oss för att inte byta julklappar, men igårkväll så ångrade vi oss! Så vi knallade iväg och fixade det idag! Jag kan inte avslöja vad han ska få riktigt än, ifall han skulle råka se. :D Men jag tror han blir glad iallafall! Jag råkar veta vad jag ska få av honom, och jag är jätteglad, yaay! Både Martin och jag visste iallafall vad vi skulle ha, så det gick rätt smärtfritt. Men det är kaos på atan, folk är hysteriska och de kör som galningar. Jajks. Det är galet dumt att vara ute i sista minuten.

Sitter iallafall med fötterna i ett varmt och uppiggade fotbad. Ikväll drar vi nog och går på bio, förhoppningsvis finns det platser kvar till Avatar. Någon som sett den, är den bra?


Vi passade på att luncha på Moshi Moshi, och tog hem de här fina läskflaskorna. Vi har fem stcken hemma nu i köket, jag tycker de är rätt balla. Det smakar typ som sockerdricka, inget mer fancy än så, men bara det att det är japansk läsk gör det ju värt att prova! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0