evedals värdshus





Shit vad länge man håller sig mätt efter ett julbord! Vi var på Evedals Värdshus och åt, väldigt gott! Men jag ska erkänna att jag inte äter alla delar, det är mest det vanliga som alltid sliker ner. Det känns lite halvonödigt att ha cirka sju olika sorters sill. Men what the heck! Jag fick gratis julbord iallafall, och då kan man se sådär skitnödigt ful ut som jag lyckades med! Yaay!

Har haft mina klasser för ikväll nu, allt gick bra! De fick jobba med komposition, eget skapande. Jag passade på att ge dem uppgiften att jobba med feminine vibe. Det är en väldigt kvinnlig del av hiphop som jag inte gillar att undervisa i, så de fick passa på idag. :) Goodie! Ska snart röra mig hemmåt, så fort Martin städat klart. Sleep tight mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin och julig bild med dig och Karin i vitt bland allt det vita. Vinterjuvligt.

2009-12-04 @ 17:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0