eonsdaug

Mitt i veckan och jag har hälften av alla julavslutningarna kvar. Ikväll kommer en stor flock med föräldrar att svälla in genom dörren till salen, och jag måste "bevisa" att deras barn har fått lära sig vettiga grejer. Jag är pyttelite nervös. Föräldrar är oberäkneliga. De kan få för sig att deras barn inte lär sig tillräckligt/kan mycket mer än de kan/borde få mer uppmärkasamhet etc. Eller att jag inte är kompetent någonstans. Men det är jag ju! :D Så why the worrying? Jag kan försvara allt jag gjort med dem. Goodie!

Nu ska jag fixa lite käk, eller dra till Kulturama oxh äta min pastasallad som väntar på mig där. Si ja läjter!


Många kattbilder nu, I know. Men det finns inget roligare/sötare än att sätta ord på deras schyssta uppsyn! (icanhascheezburger.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0