myshelg

Har än sålänge haft en jättebra helg, och än är den inte ens över! Träffade Martin igår efter jobbet, vi hade en jättemysig dag! Gick och åt sushi (en till som tycker om sushi, hurra!), shoppade lite, var hemma hos mig en sväng och hyrde sen filmer. Hade sedan filmkväll hemma hos honom, vi såg Smokin Aces och Wall-e, jag hade sett båda innan, men de var bra!

Idag följde han även med mig närjag skullemäta om mina värden. Det var tre månader sedan jag kollade upp det för första gången, och då hade jag väldigt låga och dåliga värden. Så nu har jag knaprat i mig kosttillskott som antioxidanter och    omega 3 samt ätit bättre, och det har gett ett nästan dubbelt så bra resultat! Känns skönt att det funkar och att kroppen mår bättre. Sedan hade vi lite tid att ta det lugnt hemma hos mig innan vi skulle dansa igen på stan. On Stage uppträdde i Tegnérgallerian vid ett-tiden. Vi fick slängaihop ett nytt program lite panikartat en timme innan vi skulle köra eftersom det var många som var borta och sjuka helt plötsligt. Men vi fick ihop något dugligt till slut. :)

Och nu sitter vi hemma hos Martin igen, jag framför datorn och han framför tv-spel, haha! Sålänge jag slipper spela så är jag nöjd. :) Senare ska vi kolla på den sista filmen vi hyrde, Eden Lake. Skräckfilm som verkar sjukt äcklig.
 
Ciao!

Kommentarer
Postat av: elin

vilken härlig helg!! :-)

Ja jag såg eden lake när det var lucia movie night, huha! vad tyckte du?

2009-04-26 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0