bags of joy



Denna hemskt trevliga kuvertväskan hittade jag tillsammans med ELLE igår, och jajjemän, femtio spänn för tidning och en snygg väska känns inte helt fel! Så den fick följa med mig hem, den är perfekt för en utekväll, man får plats med allt nödvändigt! Jag älskar när tidningar tar till desperata trick för att få köpare, man får väskor hit och linnen dit! Jag faller för det varje gång! Och det gör mig ingenting! As long as it´s cheap! ;)

Och min körlektion kändes inte alls bra tidigare idag! Shit shit! Hon satt mest tyst och antecknade lite och sådär, så jag blev lite smånervös, det var en uppkörningsrunda. Hjälp! Jag hoppas jag skärper mig till uppkörningen, för såhär kan jag fan inte ha det! :P Jag ska köra mycket med mamma eller pappa, så jag blir stensäker tills nästa gång.

Härnäst: pallra mig till Kulturama och sedan lära kidsen lite heta moves, haha!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: elin

Oj vad fin!

2009-04-15 @ 04:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0