torsdagen

Har haft en jättebra dag idag! Började med körlektion som gick kanon, väntar nu på besked när jag får köra upp! Känns skönt! Hoppas bara att det inte är alltför lång kö, orkar inte med att det ska ta för lång tid. Därefter träffade jag Amme en sväng på stan. Skvaller, shopping och Subway på Residentets trappa. Det är fint det! Jävligt kallt idag dock! Man blir totalt lurad eftersom det ser hur varmt ut som helst. :O


Blekfisar i vårsolen

Efter det var det lite hemliga aktiviteter och bio. ;) Såg Fast and the furious 4, riktigt bra! För en gångs skull blir efterföljarna inte sämre och sämre, utan lyckas hålla i princip samma klass som de första filmerna! Se den ifall ni gillade de andra i serien. :)

Nu måste jag få min beautysleep, vi ska fotograferas inför höstens broschyr imorgon med Kulturama! Jag har införskaffat balla lösögonfransar bland annat! Sov gott!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: elin

Låter som en toppendag! btw, fina glassisar!

Hoppas du hade det trevligt på dina hemliga aktiviteter :-)

2009-04-17 @ 07:44:33
Postat av: pancake

har du färgat håret? ser mörkt ut? hmm..

2009-04-17 @ 10:41:03
Postat av: pancake

har du färgat ditt hår? det ser så mörkt ut? hmm

2009-04-17 @ 13:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0