stress

Jag tror jag har fått stressmage. Började känna av en molande känsla i magen redan igår, och idag har det fortsatt med magknip. Fast det lugnar ner sig så fort jag bara tar det lugnt, så jag tror det går över snabbt om jag bara vilar och ser till att prioritera lite bättre. Det är väldigt mycket för tillfället, så det är väl inte så konstigt egentligen att magen reagerar. Jag gjorde ju inte särskilt många knop på jobbet idag kan jag ju säga. Men fick reda på att Karin är sjuk idag, så fridansen blev inställd. Passar bra idag! Jag hade ändå bara tänkt sitta med och titta på, men nu slipper jag missa något.
 
Men nu ska jag vila en stund och bara lyssna på min kropp. :)

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: elin

Ta det lugnt och en sak i taget

2009-04-23 @ 05:33:15
Postat av: pancake

nu ser jag förvandligen :P är det en bild på dig på headern?

2009-04-23 @ 12:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0