shopping shopping shopping!

Jag har haft en underbar och händelserik dag idag! Den började dock väldigt dåligt med att jag råkade göra en fetingmissbedömning och körde sönder vår brevlåda när jag övninskörde. Lyckades ju naturligtvis även få till repor på bilen. Skulle backa in på uppfarten, och pang så var brevlådan mos! Tur att det inte var uppkörning, och att vi hade en ny brevlåda på tur som vi kunde sätta upp. Attans!

Sen flöt allt på jättebra och jag träffade Maja på stan. Vi shoppade loss och mysfikade! Inne på Vero Moda var det klubbdag, 20 % rabatt och en goodiebag till de femtio första kunderna. Jag och Maja var naturligtvis där då! Jag köpte ett jättesött rött linne, och fick en väska fylld med det här:


Linnet är egentligen i en stark och ljusare lila nyans, men det syns inte på bilden, dessutom duschgel från Oriflame, godis, tidningen Glamour och en fin ljuslykta. :D


Rött sött linne från Vero Moda, 259 kr.


Ljuvlig sommarklänning från Indiska, 199 kr.


Hareminspirerad jumpsuit från Lindex, 299 kr.

Fick även bli en fin klänning och en ball haremsjumpsuit. Jag gillar verkligen allt jag köpte jättemycket! Längtar tills värmen blir mer permanent och jag kan skutta omkring i de här skapelserna! Vi åkte även upp en runda till Tipshallen och Dag X som var i full gång. Alltid roligt att se vilka bra ideér UF-företagen har snickrat ihop och även gå omkring och få gratisgrejer. Pennor, godis, läppcerat, tuggumin, allt var varmt välkommet ner i min väska! :D Synd bara att de inte har kvar den stora uppblåsbara hinderbanan som fanns med för något år sedan, jag och Maja hade sett fram emot att få tävla. Och jag måste säga att mässan blev lite platt utan en scen med olika event (som till exempel dans med On Stage, damn you projektledare, damn you!) Menmen, många gratisgrejer rikare åkte jag sedan och jobbade på leos.

Det blev en hemskt bra dag idag! Bakom solglasögonen trivs jag bäst!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Muhaaa the mailbox is no more!

2009-04-02 @ 22:06:12
Postat av: elin

Vilken grym goodiebag, jag blir avis :-)



Väldans fina kläder dessutom. Det är nästan vår hemma nu då alltså?

Här är det mulet och inte så värst varmt.. vill också ha vår och fina klänningar!

Låter som en toppendag! saknar dig massor! puss

2009-04-03 @ 04:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0