riktigt rolig dag framför mig!

Jag har tagit ledigt från leos idag för att det är massa på gång med Kulturama! Först ska jag på styrelsemöte med Aktiv Ungdom, det lär dock inte ta så värst lång tid. Senare i eftermiddag så har vi vår fotografering! Temat är Your true colors. Vi har alla fått varsin färg, och jag blir turkos. Så vi kommer vara klädda i färgen från topp till tå, och när vi har tagit vanliga bilder ska vi också ta artistiska bilder. Med en massa smink i ansiktet som följer färgtemat. Kommer bli jätteroligt! Jag har köpt illblå lösögonfransar, och tänkte kladda med en turkos penna i nästan hela ansiktet. :D

Men nu måste jag göra mig iordning! Ha en bra dag! 

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0