flowet är på

Allting bara tuffar på i behaglig takt just nu. Vi kommer framåt i grupperna, eleverna har börjat smälta koreografin och det ser bara bättre och bättre ut! Det ger verkligen en kick att gå in och undervisa när de faktiskt lyssnar på vad jag säger och tar det till sig, plus att jag har turen att ha väldigt mysiga elever. Och med mitt egna dansande går det också framåt, vi är klara på jazzen och med OnStage, snart är den moderna satt och vår show med streeten blir bara bättre och bättre. Flyyyyyt. Och så är det ju hemskt trevligt att få träffa Martin på träningen också. ♥




Imorgon är det ett fullspäckat schema med jobb på leos, träffa Maja och fika, dansa loss vid Speakers Corner kl 15.07 som en manifestation för Dansens dag, dansa modernt och såklart sända alla gratulationer och tankar till min Elin som fyller 20 år! Grattis till min älskade namne!!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Datahackern

Det saknas ett litet 'e' i länken till Elins blogg.

2009-04-29 @ 17:47:49
Postat av: elin

Tack för grattisarna

Du är bäst, saknar dig!!

2009-04-29 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0