elins och dansens dag!


Fina Elin fyller 20 år idag! Tyvärr har hon blivit internationell och bor för tillfället i Kanada, men snart kommer hon hem igen! Då jävvlar i att! :D GRATTIS GRATTIS GRATTIS! ♥


Elinarna på Pubrundan, tjoho för oss! Saknar dig här hemma!

Idag är det också Dansens dag, och för att fira det så var jag, Maja, Micke och Martin vid Speakers Corner kl 15.07 och dansade loss till musiken vi hade i lurarna. Alla lyssnade alltså på sitt eget. Jag och Maja var väl inte särskilt seriösa, så vi höll inte på så länge, men freestylarna började battla och hålla på. Duktiga indeed! Men det roligaste var nog ändå att kommentera rörelserna och hitta på vad de egentligen sysslade med. Att se någon dansa utan att höra musiken kan få hjärnan att tänka på en massa roliga saker, märkte jag och Maja, haha! :D



Och nu ska jag plugga en jävvla massa körkortsteori innan jag kan börja tagga till Valborg! :D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

va fan, jag fattade nog fel vart ni skulle va för någonstans :P jag fick för mig att speakers corner var utanför jc.. en icke ^^ Ses imorgon, brännboll!!!

2009-04-29 @ 20:39:06
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha! Vilken nöjd min!

2009-04-29 @ 21:51:19
Postat av: Lisa

Haha! Vilken nöjd min!

2009-04-29 @ 22:01:20
Postat av: Lisa

Haha! Jag stammar i meningar!

2009-05-01 @ 09:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0