åhåååjaja!

Idag har det hänt en massa småsaker som egentligen inte påverkar livet i stort! Jag dränkte till exempel min stackars mobil i hinken med dammvatten på leos, jag tror dock att jag har fått den att fungera nu, hoppas bara att det håller i sig och att inte en massa småfel snart dyker upp. Det är dyrt att köpa en nu mobil!

Har också hämtat ut biljetterna till Bounce! Nu är allt bokat och klart, fast boendet krånglade lite. Stackars Lisa satt jättelänge igår för att hitta ett billigt boende, och alla ställen vi hade tänkt oss var naturligtvis fullbokade. Så det blev något hotell på Kungsholmen, lite dyrare än vad vi hade tänkt från början, men det blir nog bra ändå! Känns skönt att allt är bokat och sådär nu iallafall.




Det har verkligen varit en jättehärlig dag idag, vårjackan åkte på! Finns inget bättre sätt att samla energi än att njuta av vårväder, definitivt inte. :)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: elin

Åh vad härligt! t o m fina skinnjackan, kan det bli bättre?:-)

2009-04-02 @ 04:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0